A bajorok nem győznek reklámozni, hogy érkezik az új BMW cruiser. Azt pedig talán már anyám is tudja, hogy ennek jegyében éppen fejlesztenek egy vatta új, 1800 köbcentis bokszer erőforrást. Az erőforrás bemutatására már rendeltek épített motort. Sőt, még a valaha volt legszebb kék-fehér motorkerékpárt is újra felélesztenék.
Ennél közelebbi képet azonban egészen eddig még nem kaptunk arról, hogy milyen is lesz az új nehézbombázó. Hivatalos információkkal még mindig nem rendelkezünk, de a német Motorrad magazin munkatársaihoz eljuttattak néhány kémfotót az új gépről.
Először is látjuk mozgás közben az 1800 köbcentiméteres hengerűrtartalmú bokszer motort, ami egy egészen előrehaladott állapotot sejtet a blokk tekintetében. Ez különösen annak fényében figyelemre méltó, hogy a Custom Work Zonnak még csak egy prototípust adtak nem is olyan régen. Egyúttal választ kapunk arra a kínzó kérdésre, hogy a bokszer sajátosságából fakadóan, hogyan képzelik a bajorok az üléspozíciót.
A küllemből pedig egyértelműen következtethetünk arra, hogy a BMW a Harley és az Indian ellefelének szánja ezt a túrabálnát. Azaz elől és hátul vaskos, férfias sárvédők, terpeszkedő fejidom és minden igényt kielégítő plexi a menü. Kíváncsian várjuk, hogy milyen lesz valójában az új BMW cruiser. A fotók alapján ez hamarosan kiderül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »