Ami jó, azt kár elrontani, gondolták Japánban, végighallgatva a dealerek, újságírók és vásárlók véleményét a Versysről. Nem kerülte el a figyelmüket azonban, hogy bármennyire is kiváló motornak tartják a soros kéthengeres modellt, szinte mindenki megemlítette lámpát. Nos, világítani a régi is tudott, de a kinézetével nem írta be magát a Design Lexikonba, hogy finoman fogalmazzak. Az új lámpa sem lesz unalmas tucatdarab, de legalább riogatni sem kell vele, sőt, őszintén szólva, az új, Banana Milkshake sárga fényezéssel egészen jól néz ki. Persze ehhez kevés lett volna csak a lámpát módosítani, változott az első sárvédő, a tükrök és számos más műanyag elem.
Technikailag minimális a változtatás ennél a modellnél is, leginkább a komfort fokozása lehetett a cél. A motortartó bakok anyaga jobban szűri a rezgéseket, ugyanez a célja a gumival borított lábtartónak is. Az utasülés kényelmesebb, a kapaszkodó is használhatóbb lett, valamint maga az ülés borítása is megváltozott, hogy stílusának megfelelően a kétszemélyes motorozás is élvezetes legyen. A sokoldalúságot segíti az állítható szélvédő, amelynek szintén nőtt a mérete. Az egyedi Kawa tehát új nem, de valamivel még jobb lett, olcsó alternatíva lehet hosszú rugóútjával a hazai utakon továbbra is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »