Rendesen belehúzott a Triumph gyári tuningcsapata az idei évbe. Először is ott van a britek új megacruisere, az új Rocket III, amelynek nemhogy az alap, de rögtön a 750 darabos, limitált szériás, fullfullfullos változatáról számolhattunk be egy pár napja. A sor láthatóan folytatódik. A Triumph Thruxton TFC a legütősebb stíluskirály címre pályázik, méghozzá joggal.

A recept a két motor esetében azonos. A gyári szériánál erősebb és könnyebb gépek, a lehetőségekhez mérten még kezelhetőbbé varázsolva azokat. A stílus jegyében pedig ugyanaz a fekete fényezés uralkodik, amelyet elegáns csíkozás tesz teljessé. Csak ameddig a Rocket III-ból egy modern rosszfiút hoztak ki, addig a Triumph Thruxton TFC egy elegáns úr lett, aminek érdemes volna megráncigálni a bajszát.
A motorblokkot nem hagyták érintetlenül a Triumph Factory Custom csapatnál. Nagykompressziós dugattyúkat kapott, megváltoztatták a bütyökprofilt és egy titán Vance&Hines rendszert pakoltak rá. A változtatások összesen mintegy 10 lóerőnyi plusz mókát és kacagást adnak a teljesítményhez.


A Thruxton futóművét eddig sem bántották sokan. Az új Öhlins NIX30 állítható telók, a négydugós Brembo M4.34 radiálisan felhelyezett monoblok nyergek és a Metzler Racetec RR abroncsok – tehát csupa felsőpolcos holmi – azonban biztosan nem rontottak a helyzeten.

Cimkék:
Hazudni, lopni csúnya dolog. Még akkor is, ha olyan kisértékű relikviáról is van szó, mint Alex Rins fékfolyadék tartály takaró zoknija.
Elolvasom »Megeshet, hogy a Kawasaki egy új, sornégyes ZX25R modellen dolgozik. Ha még igaz is, valószínűleg csak az ázsiai piacra szánják.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »