A legdrágább újdonság a FLHTK Electra Glide Ultra Limited, a nevéből könnyű kitalálni, hogy a nagyméretű luxuscirkálóról van szó. A H-D szériában csak ehhez a modellhez kínálja a Twin Cam 103 blokkot szériában. A gumibakokon rögzített blokk a korábbinál kb. 10%-al nagyobb nyomatékot ad le, összesen 138 Nm-ert. Az Ultra Limited új 2-1-2 króm kipufogót is kap, tripla féktárcsát ABS-szel, fűtött markolatot, H-D Smart Security System elnevezésű immót, Premium Tour-Pak-ot , 12 voltos kivezetést. A motort könnyű azonosítani az új emblémákról, ami a tankon és az első sárvédőn is megtalálható lesz, valamint a kétszínű fényezésről. A 28 küllős öntött alu kerekeket króm díszíti. Az átdolgozás komolyságát jelzi, hogy maguk a műszerek is új, „titanium” jellegű hátteret kaptak, nagyobb írásjelekkel és ledes megvilágítással.
FLTRX Road Glide Custom
A Harley-Davidson túrasorozatának teljesen új tagja a Road Glide Custom. A furcsa formájú motornak új a hátsó lámpája, 2 az 1-be stílusú kipufogót kapott, a korábbi dupla hátsó dob helyett, a hátulja alacsonyabb egy inch-csel, szemben az első kerékkel, aminek az átmérője pont ennyivel nőtt. A szélvédő alacsonyabb lett és megváltozott a szöge is. A Road Glide Custom váza a 2009-es Touring sorozat változtatásait megkapta, így gond nélkül kezeli a Twin Can 96-os motor erejét.
A Dyna Wide Glide egy új esélyt kapott 2010-re. Utoljára tavaly láthattuk egy speciális, 105. évfordulós modellként. Az új típus felfüggesztése 2,5 cm-rel alacsonyabb lett, így sikerült az ülésmagasságot optimalizálni alacsonyabb motorosokhoz. A 21 collos elsőkerék 66 fokos szögben álló, 49mm-es villában lett rögzítve, rendes helyet hagyva a váz és a kerék között, a motor irányításához pedig extra széles kormány jár. A hátsó sárvédő lecsapása miatt a rendszám a motor bal oldalára került.
Fat Boy Lo, ugye nyilvánvaló, miről van szó. A legismertebb H-D alacsony kivitelében már szinte a földről lehet élvezni a gurulást. Bár a fekete fényezéssel elsősorban a fiatal férfiakat vették célba, nem nehéz kitalálni, hogy ez a kivitel a vagány nőknek is kedvelt választása lesz, hiszen erről még nekik is leér telitalppal a lábuk. Az USÁ-ban 16.000 dollárt kérnek ezért a vasért, annyiért itthon is gyakoribb lenne.
Az alacsonyabb ülés pozíció miatt hölgyeknek is érdekes lehet. A rengeteg fekete jól áll a Fat Boynak, ez biztosan nem tántorítja majd el a gyengébbik nemet!
Mivel a CVO modellek annyira egyediek, hogy szinte nincs is két egyforma közöttük, részletes ismertetésükre nem térünk ki most, talán ha teszt keretében bemutathatjuk őket. Nem lehet viszont szó nélkül elmenni az új Trike mellett. A Street Glide Trike a sportosabb irányvonalt képviseli, persze H-D terminusokban gondolkodva. A motor eleje egy sima Street Glide, a meghajtásról az Electra Glide Ultra Limited 103-s Twin Cam-je gondoskodik. Az erős blokk két, 15-ös, 205 mm széles kereket hajt, drifteléstől mindenesetre nem kell tartani, ellenben szerkezetéhez képest könnyen szerelhető, és nem mindennapi teherbírása sem.
Néhány modellt is elvesztünk 2010-ben, ilyen a 883 Custom spori, a Low Rider, a Rocker C egyes verziói, az Electra Glide Standard. A modellválaszték szerencsére még így is elég bőséges marad, aki nem volt benne a Harleyzásban, ezután sem fogja átlátni, aki pedig ebbe a stílusba szerelmes, szinte gyáriban megveheti, amire mindig is vágyott. A H-D azonban olyan márka, aminek motorjait szeretik reszelgetni a felhasználók, és a cég nem kevés energiát fektet abba, hogy az egyéni kiegészítőket is az ő polcaikról szerezzék be…