Nálunk szerencsére nem okoz különösebb gondot az, ha le kell parkolnunk valahol motorral. Jó eséllyel találunk a gépnek olyan helyet, ahol senkit nem zavar és nem hágjuk át a vonatkozó KRESZ-szabályokat sem. Viszont azokban az országokban, ahol jóval nagyobb számban közlekednek kétkerekűvel, sok esetben problémát jelent a rengeteg parkoló motor.
Így van ez Jakartában, Indonézia fővárosában is – ahol nem csak a parkolás, de a motorozás is elég necces a brutális légszennyezettség miatt. Sok üzlettulajdonos panaszkodik arra, hogy a boltjuk elé leállított motorrengetegtől a vevők nem tudják megközelíteni az üzletet. Így járt egy pék is.
Mindenki vérmérsékletének megfelelően próbálja kezelni a helyzetet, kenyérsütő mesterünknél azonban alaposan elgurult a gyógyszer. Annyira felidegesítette magát azon, hogy a pékség bejárata elé állt valaki, hogy nemes egyszerűséggel kikapta a robogó első kerekét, majd egy fánkot tett a helyére.
A pék tehát elég erősen, de egyértelműen jelezte: haver, rossz helyen parkolsz! A robogó tulajdonosa számára öröm az ürömben, hogy amíg visszaszerelte az első kereket, legalább nem maradt éhes. Reméljük, a fánk legalább friss volt!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »