Spanyol újságírók a Yamaha T-Max óriás, 750 köbcentis változatát várják 2010-re. Mintha egy 500 köbcentis nagyrobogó nem volna elég minden racionális célra.
Egy 125 köbcentis négyütemű erőforrással szerelt robogó teljesítménye nagyságrendileg megegyezik egy kétütemű ötvenesével. A 250-es robogók pedig bőven elegendők a mindennapi életben. Ennek ellenére a gyártók egymásra licitálásának eredményeképpen egy új maxirobogót láthatunk hamarosan, ha a spanyolok nem tévednek. Úgy tűnik, a Yamaha felvette ezt kényszerpályán eldobott kesztyűt, hiszen az olaszok is csináltak már 800 köbcentis óriásrobogót. A pletykák szerint az új motor egy háromhengeres, 750 köbcentis erőforrással fog készülni, és az R sorozatban bevezetett elektronikus vezérléssel, kiegészítőkkel fog rendelkezni. A megnövelt teljesítményhez a vázat és a futóművet megerősítik, hogy a motor egy egységes sportrobogó képet nyújtsa.
A csomag így ebben a formában tetszetős, csak az a kérdés, hogy mennyi értelme van. Bár a T-Max 2008-ban a Yamaha egyik legsikeresebb modellje volt, egy gazdaságosabb, könnyebb, kisebb robogónak a jelenlegi helyzetben több értelmét látnám.