Motorozni jó, viszont két keréken közlekedni messze nem olyan biztonságos, mint három vagy éppen négy kerék jelentette stabil alátámasztással haladni.
A legtöbb motoros akár fájdalmas esések árán is, de idejekorán megtanulja, hogy a két kerék teljesen másképp működik, mint az autók négy kereke. Az utóbbi időben azonban egyre több áthidaló megoldást láthattunk, a Piaggio MP3 ma már megszokott modellé vált, a Harley-Davidson is szabadalmaztatta a saját 2+1 megoldását, de olyan mérnöki fejlesztésekre is emlékezhetnek olvasóink, mint a Brudeli Leanster, a Peugeot HYmotion3 vagy éppen az Automoto.
A dönthető többkerekűek csúcsát mégsem ez jelenti, legalábbis a Wes’ll terméke után. A kis cég egy speciális felfüggesztés rendszert gyárt, amellyel kétkerekű masinákból quadhoz hasonló járműveket faraghatunk a dönthetőség fenntartása mellett. Egyelőre csak egy off-road példány épült meg, de az elektronikus „rajzasztalon” már ott vannak a sportmotorokhoz illő csomagok tervei.
Az alábbiakban egy videó látható a terepezésre készült változatról és egy animáció a Ducati Desmosedici RR potenciális átalakításáról.