Jelenleg is gőzerővel folyik az EICMA show. Olvasónk, Balázs személyesen kint volt a helyszínen és küldött nekünk néhány fotót.
Talán már a nagyanyám is tudja, hogy idén november 6-án megkezdődött és egészen 11-ig tart az idei EICMA. Azaz az ilyenkor esedékes óriási motorkiállítás Milánóban, ahol a motorgyártással foglalkozó brandek bemutatják az újdonságaikat, remélve azt, hogy kitűnnek a tömegből. Olvasónk, Balázs rendszeres látogatója a rendezvénynek és volt olyan kedves, hogy küldött nekünk néhány fotót a helyszínről. Ezúton is köszönjük neki!
Lássuk a képeket
KTM 790 Adventure R – Ready to EICMA
BMW R1250GS HP
A BMW bemutatta az F850GS Adventure változatát
BMW C400GT – a C400X túrásított változata extra szélvédelemmel és kényelemmel
Az új BMW S1000RR bukósisak nézetből
BMW S1000RR – 998 köbcenti, 204 lóerő és 112 Nm
Vajon mennyi történet van benne?
Mobilteló és akciókamera egyben, ami ráadásul tölthető napenergiával – persze ha megveszed hozzá a specka töltőt
Mash Two Fifty – 250 ccm, 20 Le és stílus orrvérzésig
Hopp, egy Ducati Desmosedici GP18 csak úgy kirakva, tapizhatóan
Arra a darab csőre elmenne néhányunk éves fizuja
Ugyanis ilyen motort többnyire csak a tévében látunk – néhány hetente a MotoGP közvetítés alatt
Ohvale GP-0, 190 köbcentis méregzsák – a project mögött álló Valerio Da Lio visszautasítja a pit bike, a pocket bike és a MiniGP jelzőket is
Indian Chieftain Dark Horse
7″-os érintőképernyős kijelző, ABS, öntött alumínium váz Air-Box-szal, sebességtartó automatika, menetfény, kulcs nélküli indítás, 3 üzemmód (Tour/Sport/Standard), hátsó henger ki/be kapcsolás, elektromos szélvédő, gumiabroncsnyomás-figyelő, 100 wattos audio rendszer, Bluetooth, USB, távirányítós oldaltáskák
Brough Superior (ejtsd: braf szupiriö) – azaz a “Rolls-Royce a motorkerékpárok között” szlogen büszke tulajdonosai
Velocipedo Cargo
Azaz elektromos, városi futármotor
A hatótáv 120 kilométer a regeneratív rendszerek használata nélkül
A négykerekű Qooder városi robogó szabadidős, X változata
KTM 790 Adventure R – nem maradt a Ténéré 700 kihívó nélkül
95 Le, 88 Nm, 189 kg
Ehhez nehéz mit hozzáfűzni
Persze a Suzuki Katana is érdekes fekete színben
A megjelenés telitalálat, viszont ennek oltárán be kell érnünk egy 12 literes tankkal
Új V-Strom a Suzuki standon
Husqvarna Vitpilen 701 Aero, egyelőre koncepció motor
A Husqvarna nagyon érzi ezt az utcai dizájn dolgot
KTM a legkisebbeknek
A Yamaha Ténéré 700 – az LCD kijelző a ralimotorok roadbookját idézi
Yamaha Ténéré 700 – Dakar génekkel átitatva
Az ülésmagasság 88 centi, a szabad hasmagassága 24,1 cm
Búcsúzóul