A héten Európa két legnagyobb motorkerékpár-piacára, Franciaországra és Németországra fókuszálnak a Honda szakemberei, a napokban rendezik ugyanis a Kölni és a Párizsi Motorkiállítást. Az ott megjelenő érdekességekről több ízben számoltunk be eddig is és még közel sem ért véget a sor.
A Honda római kutatási és fejlesztési központja jelenleg annak a Neo Sport Café családnak a fejlesztésén dolgozik, aminek a literes változatának a tesztjét nem is olyan régen olvashattátok nálunk. Az egyelőre még csak koncepciómotorként létező újonc a „Neo Sports Café” modellcsalád stílusában fogant, akárcsak a CB125R, a CB300R és a CB1000R. Megjelenését a sportos nakedek és a café racerek jellegzetes jegyei határozzák meg.
A „Neo Sports Café” stílus sportosabb oldalát hivatott megvillantani. Az új modell dizájnelemei között a rövid farrész és az egekbe húzott kipufogó közel sem újdonság. Ami viszont igazán fontos, hogy a fentebbi felsorolásból látványosan kimaradt a középkategória. Tehát az új modell képében várhatóan közepes méretű 600 köbcenti körüli vas várható.
A Honda bemutatta a legendás Cub gépeinek legújabb változatát. A típusban minden idők legnagyobb példányszámban értékesített motorizált járművét tisztelhetjük, C100 néven forgalmazott első generációjának 1958-as bemutatkozása óta több mint 100 millió példányt adtak belőle.
A C125 típuskóddal érkező újonc a Super Cub születésének 60. évfordulóján kezdi meg pályafutását. Barátságos, stílusos konstrukciót testesít meg, akárcsak a felmenői. Nyomatékos, 125 cm3-s erőforrású, félautomatikus váltójú, strapabíró vázú, hosszú rugóutakkal felvértezett, új futóműve van. LED-es világítása és intelligens kulcsa – Smart Key – a tekintélyes történelmi háttér elé egy modern kismotort rak.
A kiállításokra a Honda természetesen elvitte a terepes csatatúrázóját is, az Africa Twint. A túraendurók új színválasztékkal bővül. Az Africa Twin Adventure Sports néven bemutatott, még inkább kalandmotor-jellegű változat megnövelt rugóúttal és hatótávolsággal, valamint gazdagabb felszereltséggel robbant be idén a piacra. Nem csak az alapmodellről készítettünk tesztet a közelmúltban, hanem ez utóbbiról is.
Bárhogy is, 2018 őszétől már ezüstmetál Africa Twin Adventure Sportsra is leadhatják a rendelésüket a túraendurós Hondások és az alapmodell vásárlói is újragondolt színválasztékból szemezgethetnek. A matt fekete változat aranyszínű felnikkel kerül a szalonokba, a piros és a trikolorban feszítő átiratot pedig fekete Africa Twin-logókkal díszítik. A trikolór kékjét – az Adventure Sports kivitelnél már alkalmazott – Royal Blue árnyalatra keverik ha esetleg valakit eddig ez tántorított volna el a vásárlástól.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »