A Kawasaki mostanában nem igazán mutatta meg magát az abszolút belépőszintű modellek piacán. Zöldék úgy tűnik, hogy inkább a 300 köbcenti feletti kategóriában érzik jól magukat – legalábbis az európai piacon. Azonban a lefelé terjeszkedést napjainkban nem lehet félvállról venni.
Így hamarosan megnyílik az új gyáruk Indiában, ami kifejezetten az kis kategóriára rendezkedik be. Azt már annak a megnyitása kapcsán is mondták, hogy egyfajta ugródeszkaként is kívánják használni ahhoz, hogy új területeket érjenek el így joggal feltételezhetjük, hogy az új jövevények gyártására is a mahárástrai vidéken kerül majd sor.
A nyolcadliteres Kawasaki páros megjelenése kiszámítható és logikus lépés a japánok részéről. Ugyanis a kínálatukban megtalálható a Z250 és a Ninja 250. A Z650 és a Ninja 650. Na és természetesen található a palettán Z1000 és literes Ninja is. A 400-as Ninjához érkezik a Z modellpárja, a sormintát pedig a kicsikkel most szépen lezárják.
Mindkét motorban ugyanaz a folyadékhűtéses, 14.8 lóerős, egyhengeres motorblokk fog muzsikálni, amit ugyanabba a térhálós vázba paszíroznak bele, ami rendkívül jól áll a testvérpáros mindkét tagjának. Az ülésmagasság azonban mégsem ugyanoda kerül. A Z modell a maga 815 milliméterével egy fokkal több langalétaságot kíván meg a Ninja 785 milliméterével szemben.
A Kawasaki a bemutatót a kölni Intermotra időzíti. Az lesz az első alkalom, hogy a leendő vásárlók – na és persze a konkurens gyártók is – egyenesben is szemügyre vegyék.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »