Nem csak a nagymotorok világában hódít a retró stílus. A Honda úgy határozott, hogy ismét piacra dobja legendás modelljét Európában. A régi stílusú Super Cub legújabb változata C125 néven kerül a szalonokba, hogy az urbánus közlekedő rétegnek ne csak azt a szegmensét szolgálják ki, akik hatékony megoldásra vágynak, hanem azokat is, akiknek nem mindegy, hogy mindezt milyen imidzset képviselve teszik. A Vespa mellett az egyik legmenőbb városi hipszter járgányként bukkanhat fel az utakon.

A négyfokozatú váltóhoz a Super Cub-hagyományoknak megfelelően röpsúlyos tengelykapcsolót társítottak, így nincs szükség kuplungkarra.
Ezt a gondolatmenetet támasztja alá Tadamasa Maeda, a Super Cub C125 fejlesztésének projectvezetőjének szavai. „Tudjuk, hogy női és férfi vásárlóink számára egyaránt nagyon fontos a megjelenés, ezért a Super Cub C125-öt úgy terveztük, hogy igazán stílusos legyen. Örökzöld formavilága magas használati értéket és univerzális használhatóságot tükröz, ezt toldottuk meg az erős hajtóművel és a könnyű kezelhetőséget biztosító futóművel. Miként azt egykoron cégalapítónk is megfogalmazta: az okozza számunkra a legnagyobb örömöt, ha pozitív szerepet játszhatunk az emberek mindennapjaiban. Nos, a Super Cub páratlan élményt nyújt, ezért van, hogy mosoly ül a tulajdonosok arcán, bármerre is járnak.”
Hála a jóistennek és a tervezők belátásának a forma alig változott, és ugyanazokat a vonalakat láthatjuk viszont, amiket már megszerettünk. Hiába, ha valami bevált, azon sokszor kár változtatni. Az erőforrásra ez azonban már nem igaz. A léghűtéses, kétszelepes, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel felszerelt, SOHC-vezérlésű 125 köbcentiméteres egyhengeres elég kraftot ad ahhoz, hogy okos kis ingázó legyen. 7’500-as fordulatszámon 9.7 lóerő, aminél ugyan láttunk már többet, de néhány elvetemültet leszámítva úgysem ezzel fogunk európai túrákra indulni. Cserébe a gyártó szerint beéri 1.5 liter benzinnel 100 kilométerenként.

Indításgátló, intelligens kulcs és nyomógombos indítás, LED-es fényszóró, modern műszeregység – hiába, 2018-ban kellenek a kütyük
| ERŐFORRÁS | |
| Motorkonstrukció | Léghűtésű, négyütemű, kétszelepes, SOHC-vezérlésű egyhengeres | 
| Összlökettérfogat | 125 cm3 | 
| Furat x löket | 52,4 x 57,9 mm | 
| Sűrítési viszony | 9,3:1 | 
| Maximális teljesítmény | 7,1 kW (9,7 LE)/7500 f./perc | 
| Maximális forgatónyomaték | 10,4 Nm/5000 f./perc | 
| Motorolaj mennyisége | 1,0 liter | 
| ÜZEMANYAG-ELLÁTÓ RENDSZER | |
| Befecskendező | PGM-FI elektronikus befecskendezés | 
| Üzemanyagtartály kapacitása | 3,7 liter | 
| Üzemanyag-fogyasztás | 1,5 liter/100 km (WMTC szabvány) | 
| ELEKTROMOS RENDSZER | |
| Önindító | Elektromos | 
| Akkumulátor kapacitása | 12 V, 3,5 Ah | 
| ERŐÁTVITEL | |
| Tengelykapcsoló | Olajfürdős, többtárcsás, automatikus, röpsúlyos tengelykapcsolóval | 
| Váltófokozatok száma | 4 | 
| VÁZ ÉS MÉRETEK | |
| Konstrukció | Acél gerincváz | 
| Méretek (H×Sz×M) | 1915 x 720 x 1000 mm | 
| Tengelytáv | 1245 mm | 
| Villaszög | 26,5° | 
| Utánfutás | 71 mm | 
| Ülésmagasság | 780 mm | 
| Szabad hasmagasság | 125 mm | 
| Fordulókör sugara | 2,0 m | 
| Menetkész tömeg | 109 kg | 
| FUTÓMŰ | |
| Elöl | Teleszkópvilla 26 milliméteres csúszószárakkal | 
| Hátul | Kétoldali rugóstag | 
| KEREKEK | |
| Elöl | 10 ágú, öntött alumíniumfelni | 
| Hátul | 10 ágú, öntött alumíniumfelni | 
| Gumiabroncs mérete elöl | 70/90-17M/C 48P | 
| Gumiabroncs mérete hátul | 80/90-17M/C 50P | 
| FÉKRENDSZER | |
| Elöl | 220 mm-es féktárcsa egydugattyús féknyereggel | 
| Hátul | 130 mm-es dobfék | 
| VILÁGÍTÁS | |
| Fényszóró | LED | 
| Hátsó lámpa | LED | 

Cimkék:
Civilruhás rendőrök leptek meg néhány robogós bűnözőt Angliában. A rajtaütés minden kétséget kizáróan látványosra sikerült.
Elolvasom »Mindenki hallotta már őket, néhányan talán már mondtuk is. Itt az ideje, hogy leszámoljunk a top 5 motoros bullshittel.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »