Ezer éves téma, hogy milyen védőfelszerelést hordjunk motoron. Van egy nézet, amely szerint felesleges erre költeni, mert nem is veszélyes a motorozás. Ami igaz is. Hiszen csak elesni vagy összeütközni másik járművel az. Akad, aki azért nem vesz spéci motoros cuccot, mert „csak a sarokra ugrik le tejért”. Aki egy ilyen pár perces úton esett el, az általában változtat az álláspontján. Jómagam évek óta úgy raktam össze a saját szemléletemet, hogy sima utcai ruhában nem ülök motorra. Így térdvédő nélkül sem.

Utólag felcsatolható térdvédőből hatalmas választékot találsz a MotoPartsShop.hu kínálatában
Sőt, a hétköznapi életben motorozva személy szerint már nem is hagyományos motoros nadrágot hordok. Pontosabban azt, éppen csak a térdvédőt kivettem belőle. Ugyanis nehéz olyan cuccot találni, amelyben ez az alkatrész kellően nagy és nem tud érdemben elmozdulni a helyéről. Inkább külön csatolok fel egy ilyen eszközt – jómagam a nadrág alá. Valóban, nem így a legkellemesebb viselni, de mondjuk rá hogy megszoktam. A MotoPartsShop.hu webáruháza rengeteg lehetőséget kínál ezen a téren is – nézzünk szét közöttük!
A térdvédőket valós eleséssel nem teszteltük, de bemutatjuk, hogy kell felvenni és milyen képet adnak motoron ülve
A filmben szereplő cuccok a forgatás idején fizikai valójukban is megtalálhatóak voltak a Szilágyi Erzsébet fasor 17-21 alatt található bemutató üzletben. A kínálat azonban sokkal szélesebb, mint ami egyetlen videóban elfér. Ide kattintva szemezgethetsz a MotoPartsShop.hu térdvédő felhozatalából – és amelyik szimpatikus, már rendelheted is. Amennyiben pedig mégis felpróbálnád, hogy áll éppen a te lábadon, ezt is megteheted. Még motort is találsz hozzá mindig… (A film végén szereplő kis meglepetés tesztje pedig hamarosan olvasható is lesz az Onroad.hu-n – természetesen videóval együtt.)
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A bajorok zászlóshajó-családja új taggal bővült. A K1600B alapjai megegyeznek sorhatos testvéreivel, mégis teljesen más célközönségnek készül.
Elolvasom »A világ legnagyobb bukósisak gyára az indiai SMK. Most egy villámteszt keretében kipróbáltuk néhány, már itthon is kapható fejvédőjüket.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »