Bátran azt merem mondani, hogy a magyar motorosok jelentős részének van már valamilyen tapasztalata a Suzuki motorokkal. Na persze korántsem Simson vagy MZ szinten, de többnyire nehéz úgy összefutni hazánk tájain biker csoportokkal, hogy ne teljesítene szolgálatot valaki alatt egy-két példány. Nem is csoda, hiszen a múltban rengeteg emlékezetes és nagyszerű motorkerékpárt kaptunk tőlük. A kis és közepes Banditok talán a legnépszerűbb kezdőmotorok között vannak. A VS Intruderek sportos kialakítása kifejezetten szépnek és megkapónak számított, a másfél literes VL pedig egy igazi nehézsúlyú domina, ami a mai napig könnyen megdobogtatja a szíveket a napszítta bőrmellények alatt. A 650-es SV-vel megfizethető árú, sportos motorokat hoztak létre, ami a legtöbb motoros igényeit maradéktalanul kielégíti, ráadásul a V2-es erőforrása híresen tartós, jó konstrukció. És akkor a GSX-R szériákról, a Hayabusáról, a kicsi és nagy DR motorokról még szót sem ejtettem.
Tehát Suzukisnak lenni ma Magyarországon jelent valamit. Nagy összekötő erő a márkához kötődő közös élmény. Ezt a hovatartozást, ezt a Suzukisságot nagyszerűen lesz alkalmad erősíteni most szombaton, tehát június 9-én a Hungaroringen.
Ugyanis nem más fog történni, mint egy rekordkísérlet. Ennek célja pedig, hogy a világon a legtöbb Suzuki motorkerékpár guruljon egyszerre, egy időben, egy helyen egy legalább 3.2 kilométeres kört.
Ebből kifolyólag más márka motorjával sajnos nem lesz lehetőséged részt venni az eseményen. Azonban ha az Open Road Fest helyett úgy döntesz, hogy inkább ide jönnél, akkor számtalan program vár. És nem kamu szórakoztatás és Blöró agytépése. Hanem pályamotorozás és vezetéstechnikai tréning, csak úgy mellesleg: ingyen. Most nagyon sajnálom, hogy tavaly eladtam a japán belpiacos, 750-es GSF-em.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »