A világot számos módon meg lehet menteni a legkülönfélébb veszedelmektől. Atomcsapásról, meggonoszult mesterséges intelligenciáról vagy éppenséggel valami elvetemült természetfelettiről legyen is szó: a filmesek is tudnak egy valamit. Valami olyat, amivel történetesen azt hiszem mindahányan mélységesen egyetértünk. Mégpedig azt, hogy egy motor szerepeltetésénél kevés vagányabb dolog létezik. Ráadásul a Mission Impossible szériában már hagyományosnak számít, hogy a BMW valamelyik új motorját akciódús környezetbe helyezik. Szerepelt már a nagy reményeket keltő R1200C, az S1000RR, ezúttal pedig egy NineT Scrambler nyergében feszít Tom Cruise.
A stílusos bokorjáróról készült tesztünket ide kattintva olvashatjátok. Egy pillanatra gyanússá vált, hogy a filmben esetleg nem is a Scrambler kivitelt használják, hiszen a fényezés és az ülés sokkal inkább a Pure kivitelre emlékeztet. Ám a legszebb MZ-s éveket idéző gumiharangok az első villapáron és a magasra emelet – Akrapovicnak köszönhető – dupla kipufogó nem hagy kétséget. A gyárinál szélesebb kormány és a markolathoz kirakott tükrök egy kicsit eltérnek a szalonban rád vigyorgó daraboktól.
Hollywood gonosz. Régóta ismerjük ezt a frázist, és most újra bizonyosságot nyert. Ugyanis a trailer tanulsága szerint szembrebbenés nélkül törik össze a motort, és ezzel együtt azoknak a szívét, akik este úgy fekszenek le, hogy a NineT katalógus adatait nyálazgatják, de egy finanszírozási ajánlatot már nem áll módjukban kérni: csak magukban mondogatják, hogy talán majd egyszer. Tehát az érzékeny lelkületűek ne nézzék meg az alábbi trailert.
A csodaszép Scrambler ugyanis egy rendkívül kellemetlen, de általunk jól ismert eléfordulásos baleset szenvedő alanyává válik. A 406-os Peugeot áldozatául eső NineT nem valószínű, hogy vázsérülés nélkül megússza ezt a találkozást. No de mit számít ez, ha egyszer azt a célt szolgálta az életben, hogy egy különleges ügynök a lehető legstílusosabb körülmények között mentsen meg minket a szörnyű végtől? A trailerben egyébként felbukkannak a kétezres évek rendőrségi R1200RT BMW motorok is, illetve egy Tiger is.

Cimkék:
A Suzuki kezd ráérezni a kisköbcentis motorkerékpárok gyártásának az ízére. Most a GSX-R szériából jöhet egy 300 köbcentis példány.
Elolvasom »A hétvégi Moto3 futamnak köszönhetjük az idei év eddigi legszebb jelenetet, ahogy Kornfeil átugratja ellenfele motorját.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »