Lewis Carl Davidson Hamilton a Formula-1 jelenleg is uralkodó királya. Régóta tudjuk róla, hogy bolondul a motorokért, egy ideje pedig neve egy legendás olasz márkával is összefonódott. Két évvel ezelőtt, amikor szintén az autós királykategória címéért volt meccsben (sikeresen), már volt hogy egy MV Agusta nyergében érkezett meg egy nagydíj helyszínére – de az igazi versenypályás motoros száguldás még eddig elmaradt.
Mint azt már megírtuk, az ínyenc gépeiről világhírűvé vált olasz vállalat egyik legkülönlegesebb modellje a mindössze 44 limitált darabban készülő F4 LH44 névadója is ő lett. A gépet hivatalosan szeptember 28-án mutatták be, Lewis azonban már augusztus 31-én részt vett a sajtófotózásán. Ennek helyszíne az olaszországi Pirelli Proving Ground pályája volt. Mivel pedig a képek elkészítéséhez a pilóta úgyis felrántotta a rá szabott bőrruhát, a motor kipróbálására sem tudott nemet mondani. (Bár éppen a versenyszezon közepén voltak…)
Saját bevallása szerint ez volt az első alkalom, hogy rendes versenypályán egy igazi superbike nyergében motorozott. Ehhez képest sok szó nem érheti a kanyartechnikáját… Abban nagy csoda nincs, hogy a helyes menetirány mellett az ideális ívet is megtalálja, de ha valóban ő motorozik az alábbi filmen és tényleg itt először, akkor azért vitathatatlanul van érzéke a témához.
A lényeg azonban nem is abban van, hogy ő hasít-e térdkoptatón, vagy sem. Hanem amilyen igazi érzelemmel a hangjában és gyermekien boldog csillogással a szemében beszél az LH44-ről! A záró mondat aztán mindent visz: “Igazán hiszem, hogy ez a legszebb motor, amit valaha láttam!” – ki merem jelenteni, hogy profizmus ide vagy oda, ezek azért nem megjátszott érzelmek.
Zárjuk sorainkat egy jó hírrel: az egész világ számára mindössze 44 darabban készülő csodából akár Magyarországon, forintért is lehet rendelni! Az MV Agusta Budapest ugyanis adhat el belőle – ezen a linken te is rácsaphatsz, ha van egy bő 21 milliós lekötetlen összeg a folyószámládon.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »