A múlt havi Tokyo Motor Show alkalmából már láthattuk a ropogósan friss Kawasaki Z900RS-t. Itt is a jól bevált receptet követték, miszerint fogták a mezei Z900 blokkját, és köré építettek egy retro megjelenést. A végeredmény egy, az ős Zephyr külsejére hajazó motor lett, csak ezzel meg lehet állni, és a kanyarok előtt sem kell imádkozni a futóműhöz. További segítséget nyújtanak még a megszokott menetbiztonsági kiegészítők és a csúszókuplung.
Az EICMA kiállításon pedig lerántották a leplet a legújabb verzióról. Az alapok stimmelnek, itt is a Z900 adja a technikai hátteret, a csomagolás viszont egyértelműen teljesen új. Így a kedves vásárlók (fiatalok) olyan motort kapnak, ami külsőre korhű, de közben mégse kell karbikkal, manuális szívatóval és elöregedő alkatrészekkel nyűglődni.
Marad tehát a 948 köbcentis sornégyes, 125 helyett 110 lóval és 215 kilós súllyal. LED világítás mindenhol, két szinten állítható, plusz kikapcsolható elektronikai segédlet. Elöl 300 milliméteres tárcsák radiális 4 dugattyús fékekkel valamint radiális fékkarral. A 41 millis első telók mindenfelé állíthatóak, a hátsó szerényebb képességekkel bír: csak a húzófokozati csillapítás, illetve a rugó előfeszítés állítható.
A galériában további képeket találtok, érdemes átnézni őket, ugyanis ha picit megkésve is, de elég pofás gépet hozott össze a Kawasaki!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »