Az angol motorépítő műhely, a
Kevés? Aligha: a CCM Spitfire szárazon mindössze 120.8 kilogrammot nyom a mérlegen. Ez igazán barátságos lóerő/tömeg arányt eredményez, amivel könnyű lesz alacsonyan repülve manőverezni. A szokatlan összképet leginkább a 19″-os, ballonos kerekek adják, amikhez elég komoly futóművet sikerült illeszteni. Elöl 48 milliméteres csúszószár-átmérőjű, fordított WP teleszkópok találhatóak, a hátsó központi rugóstagot a Tractive szállítja. Természetesen mindkettő szabadon állítható. A biztonságos megállásért a Brembo fékei felelnek elöl 320, hátul 240 millis szimpla tárcsákkal. A LED-es világítás egyszerre modern és retró, érdemes a képeken megkeresni az apró indexeket.
Az utcai modellek minden bizonnyal eltérnek majd a képen látható motortól, hiszen bowdenek és csövezés híján mind a gázadás, mind a fékezés komoly akadályokba ütközne. Sajnos ugyanígy nem láthatjuk a képen a tükröket és a rendszámtáblatartót sem, amik viszont elengedhetetlenek a közúti közlekedéshez. A 150 darabos gyártási volumenre limitált “kézműves” CCM Spitfire-nek szerénytelenül megkérik az árát. Közel 8’000 fontba, jelen árfolyamon több mint 2,8 millió forintba kerül, ami nem tartalmazza a hazai forgalomba helyezési sarcokat, mint például a regisztrációs adót, vagy az ÁFÁ-t.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »