Biztos akadnak olvasóink között is, akik 2006-ban velem együtt ott voltak a Hősök tere és a Dózsa György út környékén. Az akkor frissen alakult Rrace Mono Motoros Nonprofit Érdekvédelmi Szervezet első és legnagyobb közös megmozdulásán 12’000 motor töltötte meg Budapest szívét. Az utána következő tárgyalássorozaton Az Rrace Mono legalább annyit el is ért, hogy megjelent a motoros autópálya matrica.
Amely azóta is megvan, azonban közel sem kellő hatékonysággal. Hiszen a 10 napos penzum ugyan fele áron érhető el, mint az autósoknak – de például az azóta megjelent megyei kategória éppen úgy nem létezik kedvezményes kivitelben, mint mondjuk az éves. Jelenleg ugyan nincs olyan érdekvédelmi szervezetünk, amilyenre egyébként nagy szükségünk lenne – de bízzunk benne, hogy lesz ilyen. Ameddig ez létre nem jön, mi addig is tehetünk magunkért. Szokjuk az összefogást, mert csak együtt érhetünk el bármit is – ahogy tettük ezt 11 évvel ezelőtt.
A Tesztmotor.hu egy éve felkarolt egy aláírásgyűrő kampányt és létrehozott egy petíciót. Amennyiben egyetértesz a benne foglaltakkal, írd alá virtuálisan te is – néhány másodpercet vesz csupán igénybe. Amennyiben megalakul egy szervezet, amely most, 2017-ben a motorosok közös érdekeit fogja képviselni, az máris jobb helyzetből indul, ha fel tud mutatni egy közös akaratot. Amit mi most kifejezhetünk!
Gondolj bele: egy ilyen motoros érdekvédelmi szervezetnek milyen rengeteg dolga lenne! Az autópálya matricák ára mellett elég az adózásunkra gondolni, vagy éppen ott az általunk közelmúltban már kivesézett és szintén komoly lobbitevékenységet igénylő nappali menetfény kérdése. Tarts velünk, tartsunk össze – közös érdekünk!
Cimkék:
Az idei télen végre a jég hátán motorozás szerelmesei is bőven hódolhattak hobbijuknak. Szórakoztató videók itthonról és a nagyvilágból.
Elolvasom »Mivel lehetne jobban indítani a hétvégét, mint egy kifinomult Ducati Café Racerrel? Mozgókép és rövid leírás a reggeli kávé mellé.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »