A Yamaha a világ boldogabbik felén még idén nyáron boltokba küldi az új SCR950 scramblert, ami műszakilag a méltán népszerű és nagyon vagány XV950-en alapul. Teljesen ugyanaz a hatvan fokos léghűtéses kéthengeres erőforrás hajtja, sőt meghagyták a szekunder szíjat is – a gép azonban annyira kívánatos és vagány lett, hogy arra nehéz szavakat találni.

Semmi több
A futómű természetesen kicsit komolyabbnak tűnik az alapmodellénél: 41 milliméteres teleszkópvillával és külső gáztartályos rugóstagokkal, ráadásul elöl-hátul megegyező méretű, 298 milliméter átmérőjű tárcsákba harapnak a fékbetétek.

Hihetetlenül jól áll neki a lazaság!
Külsőségekben nagyot mentek a hangvillás fiúk: alacsony profilú régivágású nyerget kapott, oldalsó rajtszámtartó paneleket, gumiharmonikát a krómszárakra, és masszív blokkvédő lemezt a felverődő kövek és a leérő pocak ellen.

Csak egy kis motorozás
Természetesen nem maradhattak el a fűzött kerekek, és az egész motor egy acél sárvédőben végződik diódás lámpával. A kipufogórendszer egészen az XV-re hajaz, csak kicsit feljebb húzták a scrambleresebb dizájn kedvéért. Érdekessége, hogy a hasonló blokkal szerelt Yamahák között ez a kivitel lesz a legdrágább, még a Ducati Scramblerénél is kicsit többe fog kerülni, úgyhogy nagyon szurkolunk neki. Szerintünk király, alig várjuk, hogy élőben is láthassuk!
Cimkék:
A Wheels & Waves fesztiválon a BMW bemutatta a Lac Rose tanulmányt, amely keresztezi az R nineT és a GS modelleket.
Elolvasom »Horst Saiger őrületes szerencsével és hidegvérrel kerülte el az éppen hatalmasat bukó Jamie Cowton-t és motorját az idei Man TT versenyen!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »