A KTM újabb bőrt kíván lehúzni az egyik legizmosabb erőforrásukról. Az 1290 Super Duke R-ben debütált V2-es blokkal tavaly ősszel mutatták be a valaha készült legvadabb túrázót, a Super Adventure 1290-et és most egy újabb változattal készülnek. Az új motort azoknak szánják, akik kevésbé szeretnének elmenni az Adventure irányba, sokkal inkább vonzza őket a flaszteres vagánykodás, de esetenként messzebbre is merészkednének a város széli szerpentineknél.
A Super Duke GT nevet viselő masina nagyrészt megegyezik az R változattal, tehát a váz és a motorblokk változatlan (talán a karakterisztikán módosítanak egy kicsit). Az 1’301 köbcentiméteres erőmű táplálását nagyobb méretű tankra bízzák, hogy nagyobb legyen a hatótávolság. A kényelem további fokozása érdekében szélvédővel és komfortosabb üléssel látták el a masinát. Az üléspozíciót is módosították a vadabb R-hez képest, hogy hosszú úton se legyen kényelmetlen a motor.
Hivatalos képek egyelőre nincsenek a bringáról, csupán a fenti kémfotók, ahol szemmel láthatóan produkálja magát a tesztelő a kíváncsiskodó fotós objektívje előtt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »