A taljánok olyan régen kezdték a robogók gyártását, és a klasszikus vonalú, retró formatervi jegyeket tartalmazó járgányaik – amellett, hogy beltartalmukat tekintve mindig is haladtak a korral és a legmodernebb műszaki paraméterekkel rendelkeztek – olyan hírnevet szereztek maguknak a világon, hogy szinte nincs is szükségük reklámra. A Vespa Ecuador mégis becsempészett a helyi újságokba három érdekes hirdetést.
Amikor a hagyományokat oly erősen őrző olasz márka reklámozza magát, megszokhattuk hogy valamilyen frappáns módon teszi azt. Ezeknek a hirdetéseknek az üzenet-tartalmát azonban első ránézésre kissé nehéz megfejteni. Vajon azt akarták sugallni, hogy a nagyvárosok betondzsungeleiben az egyetlen lehetséges keresztüljutási út egy Vespa nyergéből vehető észre és található meg?
Esetleg semmilyen más céljuk nem volt, mint hogy apuka-anyuka a gyerek kezébe nyomja az újságot a hirdetésnél fellapozva, hogy “tessék kisfiam, ezzel kösd le magad egy időre” – a végeredmény pedig az lesz, hogy a fiatalokba már gyermekkorban beleivódik a Vespa név és a klasszikus forma – hiszen azzal az útvesztő áthaladási irányát kutatva óhatatlanul belebotlanak?
Utóbbit a vállalkozó kedvű olvasók esetleg kipróbálhatják – feltéve, ha van megfelelő életkorú utód a háznál. Nyomtassátok ki a képeket, hátha egy életre beleivódik a csemetétekbe, hogy egy “igazi robogó” milyen formával is kell rendelkezzen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »