Így indulj a motorral, ha kicsi vagy!

Videó
2014. december 17., szerda - Macko

Akik nem nőttek magasra, sok motortól félnek: nem ér le a lábuk. Oktatófilmünkből minden kicsi motoros megtanulja, hogy induljon és álljon meg.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

BMW R 1300 RT, vagyis átadják-e a koronát?

Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.

Cimkék: , , , , , , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

bije -
És utassal?

Kiscsillag -
Én is kinéztem már magamnak a technikát, a kérdés csak az, hogy lámpánál leér-e a fél lába annyira, hogy meg tudjon állni.

FeR1 -
Nyilván nem visz utast magával, de ha nagyon kell, akkor az is megoldható. Nem átlendíti a lábát hátrafelé, hanem egyszerűen átlép a saját ülése fölött. Az már más kérdés, hogy a nap végéig fetrengenék a nevetéstől, ha látnék egy ilyen mutatványt élesben is. 🙂

XYZ -
Meg ugye ehhez szilárd és lehetőleg sík talaj szükségeltetik egy amatőrnek.

Helmets on -
„a kicsi termet nem lehet akadály, ha elég nagy a hozzá társuló akarat! ” De, akadály, nem kell akkor ilyen magas motor venni és kész, ez van. A falusi öregasszonyok indulnak el így a Csepel biciklivel. Rossz nézni. Sem elindulásnál, sem megállásnál nem biztonságos: -nem mindig van idő felállni és fél lábon állva várni a megállást. -ha hirtelen kell letenni a lábat vagy nem ideális útviszonyoknál elindulni akkor mit csinál? A Dakar, versenyzés meg teljesen más szituáció, az nem utcai közlekedés. Amennyire komolyan veszitek a biztonságot, minimum le kellett volna írni hogy „senki NE próbálja meg utánozni ezt otthon” és „ezt a módszert felejtse el azonnal!”:D

vilmo -
Elindulás megállás egy dolog de azt a motor el is kell bírni. A 153 centis 50-55 kiló körüli néni+KTM kombo kb. olyan mintha én egy 180 cm magas 400-450 kilós enduroval próbálkoznék.

Macko -
Vilmo: ezzel vitatkozom. A motort nem kell elbírni. Egyensúlyban kell tartani. Az pedig nem erő, hanem technika kérdése.

FeR1 -
Amikor viszont a motor valami okból kifolyólag kikerül az egyensúlyi helyzetéből, akkor nem mindegy, hogy mi az a tartomány, amelyből még vissza tudja hozni az adott személy az egyensúlyi állapotba a gépet. Egy 50 kilós, 150 centis nőnél lényegesen kisebb, mint egy 190 magas 100 kilós férfinál. Néha kell azért az erő is. 🙂

Macko -
Mindegy, akkor is leforgatjuk ezt a videót Bénivel magyar változatban is. 😀

Mozgássérült emberek is motorozhatnak! – Onroad.hu -
[…] először arra gondoltam, milyen jópofa folytatása lesz ez a közelmúltban bemutatott “így indulj el a motorral, ha kicsi vagy” témának. Azután megláttam a technikát előállító Költgen Systems termékeit, és […]

Előző bejegyzés

Elektromos motorokra vált a Rendőrség

2014. december 17., szerda
Technika

Következő bejegyzés

Egymillió Ducati, egymillió álom beteljesülése

2014. december 19., péntek
Jubileum

Ezeket olvastad már?

BMW R 1300 RT, vagyis átadják-e a koronát?

Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.

Elolvasom »
Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló