A beavatkozásnak csupán egyik fele, hogy a CBR250R erőforrását köbcentire felhozzák a Kawasaki Ninja300 szintjére – a gyár marketing-csapatának nyilván lényeges kérdés volt a külső megjelenés is. Azt pedig a házon belüli “nagytestvér”, a CBR500R arcára szabták. Így fotó alapján szinte össze is téveszthető a két modell.
Az életben nyilvánvalóan nem ez lesz a helyzet, hiszen a China International Motorcycle Trade Exhibition (CIMA) kiállításon bemutatott újdonságot egyetlen henger hajtja, így az egész motor vékonyabb lesz ikerdugattyús bátyókájánál. A pontos technikai adatokat nem közölték -amikor a Kawasaki emelte a kis Ninja erőforrását 250-ről 300-asra, 31-ről 38-ra nőtt a lóerők száma.
A Honda CBR300R gyártása Thaiföldön lesz, hogy pontosan mikor indul, azt sem hozták nyilvánosságra a premier alkalmával, mint ahogy a forgalmazás kezdetét sem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »