A Yamaha két csupasz motorjának, az MT-07-nek, valamint a legkisebb, belépőszintű MT-125-nek megérkeztek a 2023-as frissítéseik. A gyártó a radikális változtatások helyett a felhasználói élmény finom fokozására helyezte a hangsúlyt.
Ennek a legfontosabb, vagy talán leglátványosabb eleme az az új, 5 collos, színes, Yamaha MyRide applikációval kompatibilis TFT kijelző, amit mind a két motor megkapott. A dolog érdekessége, hogy a digitális műszerfal grafikai megjelenése két kivitelben is elérhető, az egyiket Street, a másikat Touring névre keresztelték. Előbbi modernebb, élesebb dizájnt takar, utóbbi pedig a klasszikus formák kedvelőinek készült, kerek, óraműszer hangulatban. A megjelenített információk tekintetében a két beállítás között nincs különbség, pusztán esztétikai opciók.
Fontos változás az MT-07 életében, hogy gyorsváltó előkészítést kap. Tehát a vezetékezés, az elektronika készen áll, már csak ki kell fizetni a feláras extrát. Ezeken túl az ergonómiát is érinti egy kisebb változás: a hetes naked mindkét oldalon 15 milliméterrel szélesebb kormányt kap, ami jót tesz a vezethetőségnek, a nagymotoros érzésnek, de elődjéhez képest mérsékelten előnyös a belvárosi közelharchoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »