Végtére is teljesen koherens elképzelés, hogy a szárnyas cég szárnyakat rak a motorjaira. Hát ki más tegye fel őket? A KTM? Ja, nem, ők már túl vannak rajta. Mindegy is, az olasz Moto.it lehozott néhány friss tervrajzot, amelyen a Honda következő CB1000R generációjának fejlesztései láthatóak. Közöttük az említett aerodinamikai elemekkel.
A tervrajzok nem fednek fel részleteket a motor esetleges dizájnt érintő változásairól, mondhatni kb. olyanok, mint amilyet a gyerekek rajzolnak. Ennek az egyszerűsítésnek két célja lehet. Az egyik, hogy a szabadalmi eljárás során kiemelten az érintett elemekkel foglalkozzanak, hiszen a többi ebben az esetben lényegtelen. Vagy a másik az lehet, hogy nagyon is tudatosan rejtegetnek valamilyen módosítást. Ha az egyszeri szerző megengedheti magának: utóbbira tippelek.
A szárnyak a váz elülső részén, szinte közvetlenül a villák mögött és a hűtő fölött helyezkednek el két oldalt. További apró változás, hogy az indexeket egy kicsit átpozicionálták. Érdekes információ, hogy a legtöbb forrás szignifikáns erőemelkedésről számol be. A legnépszerűbb elmélet szerint ezt úgy fogják elérni, hogy megkapja a CBR1000RR-R kétszáz lovas motorblokkját, ezzel mintegy kilőve a típust a hiperszuper-nakedek közé.
Cimkék:
A Hunter 350 egy jól bevált Royal Enfield recepten alapuló motor, ami nem a lóerőkkel csábítja a motorosokat magához.
Elolvasom »Amerikai és svájci dokumentációk támasztják alá, hogy a Honda fejidomos kivitelt készít a Rebel 1100-ból.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »