Ugye milyen vicces, hogy közép (méret)kategóriás krúzernek hívunk egy literes motort? Na mindegy is, a Honda egy új változatot készít a CMX1100 Rebel motorjához, amiről az amerikai egyesült államokbeli Kaliforniai Levegőtisztasági Hivatalhoz – CARB -, valamint a svájci típusengedélyeztetéshez nyújtottak be dokumentációkat. Az új jövevény nem más, mint a CMX1100T, ami minden bizonnyal a modell fejidomos kivitelét takarja.
A papírok az európai piacra a következő két új típust jelölik meg. A CMX1100A2-t (ez takarja a sima váltós 1100T-t, az A2 kifejezés ne zavarjon meg), valamint a CMX1100D2-t (azaz a DCT változatot).
Az engedélyeztetés szerint a blokk 87 lóerős blokk változatlan marad, a különbségeket csupán a motor méretezésében kell keresni. Az új változatnak nem csak a legnagyobb magasságában különbözik, hanem nehezebb is lesz az alapmodellnél. Ezek erősítik meg, hogy a T-kivitel a fejidomos, baggeresített verziót takarja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »