Ugye milyen vicces, hogy közép (méret)kategóriás krúzernek hívunk egy literes motort? Na mindegy is, a Honda egy új változatot készít a CMX1100 Rebel motorjához, amiről az amerikai egyesült államokbeli Kaliforniai Levegőtisztasági Hivatalhoz – CARB -, valamint a svájci típusengedélyeztetéshez nyújtottak be dokumentációkat. Az új jövevény nem más, mint a CMX1100T, ami minden bizonnyal a modell fejidomos kivitelét takarja.
A papírok az európai piacra a következő két új típust jelölik meg. A CMX1100A2-t (ez takarja a sima váltós 1100T-t, az A2 kifejezés ne zavarjon meg), valamint a CMX1100D2-t (azaz a DCT változatot).
Az engedélyeztetés szerint a blokk 87 lóerős blokk változatlan marad, a különbségeket csupán a motor méretezésében kell keresni. Az új változatnak nem csak a legnagyobb magasságában különbözik, hanem nehezebb is lesz az alapmodellnél. Ezek erősítik meg, hogy a T-kivitel a fejidomos, baggeresített verziót takarja.
Cimkék:
Olyan tervrajzok láttak napvilágot, amelyek szerint készül a következő generációs CB1000R és szárnyakat is tesznek rá.
Elolvasom »Ez a harmadik 125-ös robogó, amit bemutat a Suzuki a 2023-as modellévre. A Burgman Street 125EX érkezik legkésőbb.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »