Minden porcikájával azt üzeni a Ducati, hogy ez nem egy szimpla utcai naked, arra ott van az alapváltozat. A Monster SP felvezető videójába sem jutott egy méternyi közúti motorozás sem, csak egy hosszabbacskának tűnő pályán jobbra-balra csapatás az oltalmazó rázókövek között. Már a gyári gumiválasztás is árulkodó. Bár a Pirelli Diablo Rosso IV még a közúti gumik között játszik, már annak a sportosabbik végét fogja meg. Igaz, a kép akkor lett volna teljes, ha akkor már futja egy Corsára is, de ne elégedetlenkedjünk, az úgyis csak az öröm lassú gyilkosa.
A Monster SP legnagyobb dobása az alapváltozathoz képest az alatta dolgozó futómű. Az alaphoz képest ezek 600 grammal könnyebb, minden paraméterében állítható (és célfelhasználása szerint állítandó) Öhlins NIX30 villák. A súlycsökkentéshez hozzájárulnak a fél kilónyi rugózatlan tömeggel kevesebbet jelentő Brembo tárcsák is, amikhez Stylema nyergek járnak.
Az SP, azaz Sport Production kivitelhez jár a Termingnoni kipufogó is, valamint rajtelektronika. A fényezést a MotoGP csapat grafikája inspirálta. Viccnek ugyan nem túl jó, de attól még igaz: ahogy az alapkivitel, úgy az SP is kapható lesz A2 jogsihoz leszedált változatban.
Cimkék:
Ahogyan az egészen pontosan várható volt, a Zero adventure motorjának, a DSR/X-nek is a hatótáv a rákfenéje.
Elolvasom »Az off-road motorozás szerelmeseinek agyát húzza a KTM a 890 Adventure R legújabb frissítésével, ami új futóművet is tartalmaz.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »