A Zero DSR/X alapvetően ugyanazt a platformot használja, mint a márka sport és naked modelljei, az SR/S és az SR/F, de persze néhány fontos változtatás mellett. Ilyen fontos különbség például a megnövelt akkumulátor kapacitás, valamint a többlet nyomaték. Az eredmény egy egészen jól használható adventure motornak tűnik: amennyiben nem akarsz messzire menni.
A Zero DSR/X ugyanazt a ZF75-10 elektromos motort használja, mint a sportos és a csupasz modell, de a módosításoknak köszönhetően megváltozik annak karaktere. Összességében 20 százalékkal több nyomaték érhető el, ami így a traktorokéhoz közelítő 225 Nm lett. Az elérhető végsebesség azonban csökkent, 200 kilométer/óráról 180-ra.
Csak hát ugye az a fránya hatótáv! Mert akármilyen jó motor is lehet az X változat, ha az adventure addig tart, ameddig delej is van. A gyári adatok szerint ez városi közlekedés során egészen vállalható módon 290 kilométer, de egy 110-es áthidalással máris 137 kilométerre csökken. Vegyes felhasználásra 180-210 kilométert adnak meg, off-road menet során pedig hozzávetőlegesen 250 kilométert lehet elfurikázni.
Cimkék:
A franciaországi BMW képviselet újra különleges kiadású motort készített a saját piacára. Ezúttal egy GS-t.
Elolvasom »De nincs ebben semmi meglepő, a Monster SP nevében az utolsó két betű a Sport Production szavakat rejti.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »