Van érzékük a franciáknak az egyediséghez. Hosszú évek óta hagyomány, hogy a BMW franciaországi képviselete amolyan saját hatáskörben készít egy limitált szériás motort, amit aztán csak és kizárólag Franciaországban értékesítenek. Így egyszerre kielégítve a különlegesség iránti vágyat és valamiféle jóleső patriotizmust. Tavaly 300 darab légierő ihletésű F900R talált gazdára, idén pedig az ikonikus GS-en a sor.
Ezek a motorok hagyományosan nem műszaki értelemben különböznek a mindenki által megvehető modelltől. Csupán esztétikai jellegű módosításról van szó. Akárcsak az idei modellen, ami a Spirit of GS fantázianevet kapta.
A Spirit of GS olyan fekete/sötétszürke/narancs fényezést kapott, amihez nagyon hasonló egyébként már jelent meg a BMW gyári kínálatában korábban. A gyári kiegészítőkből a füstszínű plexi és a bukócsövezés kerül fel. A motor egyediségére pedig a kormányon elhelyezett plaketten emlékeztetnek. A limitált szériából köbcentinként egyet készítenek, azaz 1250-et – bár igazából akkor 1254-et kellett volna – az ára pedig 27.990 euró, azaz lefordítva 11 millió forint felett áll meg.
Cimkék:
Kiderült, hogy euróban mérve mennyit kóstál a legmodernebb Moto Guzzi, az ünnepi kiadású, fejidomos V100 modell.
Elolvasom »Ahogyan az egészen pontosan várható volt, a Zero adventure motorjának, a DSR/X-nek is a hatótáv a rákfenéje.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »