Minden porcikájával azt üzeni a Ducati, hogy ez nem egy szimpla utcai naked, arra ott van az alapváltozat. A Monster SP felvezető videójába sem jutott egy méternyi közúti motorozás sem, csak egy hosszabbacskának tűnő pályán jobbra-balra csapatás az oltalmazó rázókövek között. Már a gyári gumiválasztás is árulkodó. Bár a Pirelli Diablo Rosso IV még a közúti gumik között játszik, már annak a sportosabbik végét fogja meg. Igaz, a kép akkor lett volna teljes, ha akkor már futja egy Corsára is, de ne elégedetlenkedjünk, az úgyis csak az öröm lassú gyilkosa.
A Monster SP legnagyobb dobása az alapváltozathoz képest az alatta dolgozó futómű. Az alaphoz képest ezek 600 grammal könnyebb, minden paraméterében állítható (és célfelhasználása szerint állítandó) Öhlins NIX30 villák. A súlycsökkentéshez hozzájárulnak a fél kilónyi rugózatlan tömeggel kevesebbet jelentő Brembo tárcsák is, amikhez Stylema nyergek járnak.
Az SP, azaz Sport Production kivitelhez jár a Termingnoni kipufogó is, valamint rajtelektronika. A fényezést a MotoGP csapat grafikája inspirálta. Viccnek ugyan nem túl jó, de attól még igaz: ahogy az alapkivitel, úgy az SP is kapható lesz A2 jogsihoz leszedált változatban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »