A XXI. századi Moto Guzzi – valahogy erre a gondolatkörre felfűzve mutatta be a V100-at tavaly ősszel a gyártó. És persze ebben van is valami, hiszen itt aztán minden van, amit a modern vásárló szem és szája kíván a kanyar-ABS-től a mobiltelefonos kapcsolódási lehetőségig. Az új motor volt a 2022-es Moto Guzzi World Days fő attrakciója is. És ez most azért érdekes, mert a Guzzi a fesztiválon kezdte el fogadni az előrendeléseket. És ezzel végre az is kiderült, hogy mennyit kóstál a jószág.
A 115 lóerős, V2 olasz gépben ott van a jóság faktor. A szélvédő elektromosan, akár menet közben is állítható, míg az aerodinamikai elemek a sebességnek és a kiválasztott menetmódnak megfelelően önállóan nyílnak vagy zárnak. Ezeknek érdekes módon nem a leszorítóerő képezése a legfontosabb feladatuk, hanem nagy sebességnél a zavaró légáramlatok csökkentése. Nice.
A V100-ból az alapváltozaton túl érkezik egy még érdekesebb “S” verzió. Utóbbi az igazán fullos csomag félaktív Öhlins EC 2.0 futóművel, ami elég magas polcos cucc. A Multistrada V4-ek vagy az Aprilia RSV4-ek alatt kell hasonlót keresni. De jár hozzá gyorsváltó és markolatfűtés is, hogy az érdekesebb bónuszokat említsük. Na igen, az ár ehhez méltó. Az alapváltozat 15.749.-, míg az S 18.249.- euró. Pontos hazai ár még nincs, de akárhogy váltogatjuk forintra, ezek a hat és a 7+ milliós kategóriákat karcolják.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »