Úgy tűnik, hogy komoly frissítést kap a BMW sportmotor zászlóshajója, a következő évi S1000RR. Egy friss adatsor árulkodik erről, amely az európai típusengedélyeztetési eljárás folyamatából került ki. Ezeknek a számoknak nem csak az a tanulsága, hogy a 2023-as gép még az idei változatnál is erősebb lesz, hanem az is, hogy más egyéb változtatások is várhatóak.
Tehát az erő. Az a jelenlegi legnagyobb 204 lóerőhöz képest 2,5-tel emelkedik meg, azaz 206,5 Le lesz az a bizonyos rendelkezésre álló teljesítmény 13.750-es fordulatszám mellett.
Más érdekes változás, hogy a jelenlegi csúcsmodellről, az M1000RR-ről leköltöznek a szárnyak az S1000RR-re. De nem ez az egyetlen, amit megörököl az alapkivitel. Az M véghajtása is az S kivitelen landol, ami a BMW szerint azt eredményezi, hogy a felhasználó gyorsabbnak fogja érezni az elődjénél. Emellett a tengelytáv 1440-ről 1457 milliméterre emelkedik. A motor tömege viszont változatlanul 197 kilogramm marad.
Cimkék:
Bemutatkozott a közel gyártásra kész Hornet blokk. Izgalmas koncepciót ígér hozzá a Honda, ami méltó a névre.
Elolvasom »Kiderült, hogy euróban mérve mennyit kóstál a legmodernebb Moto Guzzi, az ünnepi kiadású, fejidomos V100 modell.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »