Beérkeztek az első konkrét információk arról, hogy mire számíthatunk, milyen lesz az újra életre kelő Hornet erőforrása. Azt már eddig is tudtuk, hogy a blokk kéthengeres. Méghozzá sorkettő. Ez volt az első információ, amit a régi CB600F rajongóinak le kellett nyelniük. Ésszerű döntés. Egyszerű, rugalmas, könnyen gyártható és szervizelhető konstrukció, amivel kapcsolatban elképesztő tudás gyűlt fel az utóbbi időben. Jobb, ha erre készülnünk a jövőben: ettől eltérő építést egyre inkább csak a prémium kategóriában találhatunk majd. És lesz, hogy még ezt is visszasírjuk majd.
A kéthengeres Hornet blokk 755 köbcentis, nyolcszelepes Unicam darab lesz, ami 9.500-as fordulaton hozza le 92 lóerőnyi legnagyobb teljesítményét és 7.250-nél éri el 75 newtonméternyi csúcsnyomatékát. Az elékelés bevett módon 270 fok.
A projektért felelős Fuyuki Hosokawa szerint a tervezés során kifejezetten egy pörgős, izgalmas motorblokk lebegett lelki szemeik előtt, amely tényleg emlékezteti a motorost, hogy egy Horneten ül. Ez alatt azt is értik, hogy a pörgős, rövid löketű blokk ereje érezhetően a felső tartományban érkezik majd meg.
Cimkék:
A Wunderlich csinált egy olyan pihentető lábtartót, ami a BMW R18-on a hengerfal fölé szerelhető.
Elolvasom »A 206,5 lóerőre emelkedett teljesítmény mellett egyéb fontos változások is várnak a BMW S1000RR-re.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »