Beérkeztek az első konkrét információk arról, hogy mire számíthatunk, milyen lesz az újra életre kelő Hornet erőforrása. Azt már eddig is tudtuk, hogy a blokk kéthengeres. Méghozzá sorkettő. Ez volt az első információ, amit a régi CB600F rajongóinak le kellett nyelniük. Ésszerű döntés. Egyszerű, rugalmas, könnyen gyártható és szervizelhető konstrukció, amivel kapcsolatban elképesztő tudás gyűlt fel az utóbbi időben. Jobb, ha erre készülnünk a jövőben: ettől eltérő építést egyre inkább csak a prémium kategóriában találhatunk majd. És lesz, hogy még ezt is visszasírjuk majd.
A kéthengeres Hornet blokk 755 köbcentis, nyolcszelepes Unicam darab lesz, ami 9.500-as fordulaton hozza le 92 lóerőnyi legnagyobb teljesítményét és 7.250-nél éri el 75 newtonméternyi csúcsnyomatékát. Az elékelés bevett módon 270 fok.
A projektért felelős Fuyuki Hosokawa szerint a tervezés során kifejezetten egy pörgős, izgalmas motorblokk lebegett lelki szemeik előtt, amely tényleg emlékezteti a motorost, hogy egy Horneten ül. Ez alatt azt is értik, hogy a pörgős, rövid löketű blokk ereje érezhetően a felső tartományban érkezik majd meg.
Cimkék:
A Wunderlich csinált egy olyan pihentető lábtartót, ami a BMW R18-on a hengerfal fölé szerelhető.
Elolvasom »A 206,5 lóerőre emelkedett teljesítmény mellett egyéb fontos változások is várnak a BMW S1000RR-re.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »