Nem árulom el hogyan szoktuk egymás között, de amúgy tök alaptalanul szólítani a márkát. 🙂 A Super Soco két új modellváltozattal állt elő. Mindkettő – megszokott módon – a nagyvárosi, esetleg elővárosi közlekedést erősítő elektromos meghajtású motor. A brand hagyományos felosztásában a TS modellek a sportosabb, nakedes vonalat, míg a TC kivitelek a café raceres hatású gépeket takarják.
A TS Hunter Street ennek megfelelően agresszív, modern, talán kicsit hondás sziluettet öltött. A TC Wanderer pedig ennek hagyományosabb kiállású változata, például kerek fényszóróval.
Azonos alapjuk 2,5 kW-os, azaz 3,4 lóerős teljesítményt biztosító elektromos motor, amely segítségével 75 kilométer/órányi aszfaltszaggató végsebesség érhető el. Az akku mindkét motorból kivehető és akár 3,5-4 óra alatt fullra tölthető, amivel úgy 140 kilométernyi hatótávod lesz. De kiegészíthető második akksival, ami megduplázza a hatótávot.

Cimkék:
Valami olyasmi stílusirányzatot képviselne a Yamaha XSR GP, mint az MV Agusta Superveloce 800.
Elolvasom »"Photo by Kanyarfotó" - áll büszkén az olasz Motociclismo képalájában a forrásmegjelölés az új Suzuki V-Stromhoz.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »