Legkorábban a novemberi EICMA időpontjának környékén több is kiderül, de az előzetes információk abba az irányba mutatnak, hogy a Yamaha újabb idomozott, sportos megjelenésű motort állít csatasorba. Méghozzá ezúttal retró XSR vonalon, amit valahogy úgy kell elképzelnünk, hogy dizájn terén olyasmi lehet majd, mint az MV Agusta Superveloce 800.
Ezt az információt támasztja alá a helyi gyártókkal közeli kapcsolatot ápoló, japán Young Machine magazin is, akiknek az alábbi renderelt képet köszönhetjük.

További nyom, hogy a Yamaha idén áprilisban regisztrált be egy ide vágó nevet. Az XSR GP-hez a gyártó CP3-as, azaz az MT-09-ből származó, 119 lóerős, háromhengeres motorblokkja tartozik. Hogy tetszik?

Cimkék:
YouTube videóban mutatja be egy malajziai művésznő hogyan készül nála az egyedi bukósisak grafika.
Elolvasom »A kis hatótávolságú, mértéktartó erejű Super Soco modellek ezúttal is azokat célozzák, akik kiváltanának egy 50-es robogót.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »