Új európai szereplők érkeznek a Moto Morini kínálatába. Az X-Cape hozta a kötelező ADV stílust, most pedig jön két hatötvenes a motoros kultúra csupaszabbik ágáról szakajtva. Egyébként a motor nevét nem bonyolították agyon. A Seiemmezzo valahogy így fordítható: hat és fél. Ehhez jön hozzá az STR, ami a kicsit modernebb hangvételű nakedet, míg az SCR a scrambleresített változatot takarja.
A blokk 649 köbcenti. Az, amit az X-Capeben is megismertünk. A CFMoto származású blokkhoz eredetileg Kawasaki ősöket rendelhetünk. Mára nem kifejezetten harapós, de lelkes visszaváltogatásokkal egészen tisztességesen használható erőforrás a maga 60 lóerejével és 56 Nm forgatónyomatékával.
De nem csak a blokk, hanem az adventure testvér egyszerű acélcső váza is visszaköszön, ugyanakkor a lengővilla egy igényesebb alumínium darab. Az első villákat nem a Marzocchi, hanem a Kayaba szállítja előre és hátra is. Utóbbit előfeszítésében állítható, rugóúttal viszont csak mértékkel kecsegtetnek: 120 milliméter. Bár alapvetően az STR és az SCR dizájnban tér el egymástól, utóbbi valamivel magasabbnak és szélesebbnek is ígérkezik.
Cimkék:
Idén hét újdonságot mutat be a Ducati, úgy tűnik, hogy ebből az egyik a pályázós SP Monster lesz az egyik.
Elolvasom »A Z1 50 éves évfordulójáról kivonuló extra fényezések ugyan mennek, de a Z650RS és a Z900RS is kap új grafikát.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »