A revolúcióra is rá lehet unni. A Kawasaki nem is olyan régen, mindössze egy évvel ezelőtt komolyan fejlesztette csúcskategóriás sportmotorját, a ZX-10R-t. Akkor volt minden: új idomozás, új elektronikai csomag és teljesítmény növekedés. A gyártó most is büszkén hirdeti, hogy az akkori fejlesztési munkálatok tesztelési fázisaiból Jonathan Rea és Tom Sykes is kivette a részét. Számíthattunk rá, hogy a 2023-as modellel nem fogják feje tetejére állítani a világot.
Na nem mintha ez valamiféle baj lenne. A Kawasakitól legalább még lehet venni sportmotort és nem szántották be, mint a korábban sérthetetlennek hitt GSX-R1000 modellt a Suzuki.
A Kawasaki a KRT – azaz Kawasaki Racing Team – névre keresztelt fényezést frissítette az aktuális WorldSBK szériában futó versenymotorokhoz jobban illeszkedőre. A tavalyi színsémával összevetve kevesebb teret kapnak a fekete és piros elemek. Bár utóbbi szín megjelenik a fejidomon is, a dominancia mérleg a gyártó hagyományos zöldje felé billen. A fekete kivitel változatlan. Állat.
Cimkék:
Az SC-Project a Rally Raid névre keresztelt kipufogóját igazította be úgy, hogy az felkerülhessen a Desert X-re.
Elolvasom »Idén hét újdonságot mutat be a Ducati, úgy tűnik, hogy ebből az egyik a pályázós SP Monster lesz az egyik.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »