Egy nyílt forráskódú önvezető operációs rendszert fejlesztő cégcsoportba, a Tier IV-be fektetett bele egy szabad szemmel is jól látható összeget a Yamaha. Ráadásul tették ezt már harmadjára. Nem kérdés, hogy a japán márka komoly és szükségszerű irányvonalnak tekinti a vezetést segítő technológiákat.
Mert bár alapvetően önvezető technológiáról beszélünk, ha jól végiggondoljuk, a motorok esetében az önvezetés lényegében lehetetlen. A létjogosultsága mindenképpen nehezen értelmezhető. Valószínűleg nem is direktben erről van szó.
Ez a harmadik alkalom, hogy a Yamaha jelentős mennyiségű pénzt költ a Tier IV által kínált rendszerbe. 2017 után 2019-ben, majd most, az idei évben. Összesen 12,1 milliárd jent költöttek el náluk. Nehezen elképzelhető, hogy egy nem működő alternatívára szórják a pénzt. A veszélyhelyzeti elkerülés, a veszélyfelismerés és az olyan, akár komfort szinten is vezetést segítő technológiák, mint az adaptív tempomat vagy az elektromos motorok eco módjainak vezérlései viszont egyre fontosabb területekké válnak.
Cimkék:
Megérkezett és a polcokra is került az AGV Tourmodular 2022-es frissítése, ami teljesíti az ECE 22.06 szabványt.
Elolvasom »A Volvo, a Lotus, a Polestar vagy a QJ Motor anyavállalata, a Geely óriás új high-end motormárkát hoz létre. Ez lesz a PFMoto.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »