Egyre csak szaporodnak a kínai motormárkák. A származási ország termékeire vetülő árnyákos megítélés ellenére még nálunk, az európai presztízspiacon is megvetették a lábukat. Gondolj csak az évről évre megjelenő hírekre, amelyek azt boncolgatják, hogy Olaszországban évente 6.000 Benelli TRK 502-t értékesítenek. A Benelli egyébként pont jól illeszkedik ide: az olasz márkát üzemeltető QJ Motor a Geely leányvállalata. Azé az óriásé, amelyik olyan brandeket terelget még, mint a Volvo, a Lotus, a Polestar. Az ő következő üdvöskéjük lesz a PFMoto.
A név hasonlósága ellenére a PFMoto nem összetévesztendő az 1989-es alapítású, az utóbbi időben a KTM-mel cimboráló CFMotoval. Az augusztus közepén bemutatkozó új kínai brand várhatóan nem a hagyományos ázsiai receptet fogja követni. Azaz nem feltétlenül alacsony árral és kisköbcentivel kívánnak beférkőzni a köztudatba.
A PFMotot egy amolyan luxusmárkának szánják. Árulkodóak az első, még csak sejtető képek. Az egyik motorjuk, egy várhatóan nagy V2-es erőforrással működő túramotor lesz, a Starship 3. A másik pedig egy robogó, a Gravity.
Cimkék:
Önvezető motorkerékpár? Várhatóan nem ebben a formában térül majd valamikor meg a Yamaha befektetése.
Elolvasom »A helyi önkormányzati televízióban említette meg Tiba István, hogy felfüggeszthetik a MotoGP pálya építését.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »