Az olasz vállalat közleménye szerint népszerű nyitható állú túrasisakjuk megfelel a korábbival szemben már szigorított ECE 22.06 előírásainak. A szabvány frissítése komoly előrelépést jelentett elődje, a 22.05-höz képest, hiszen az új rendszerben már nagyobb erejű becsapódásokat, szélesebb körben vizsgált kisebb erejű behatásokat mértek és a vizsgált pontok száma is megszaporodott.
A Tourmodular héjszerkezete a márka saját karbon-aramid-üvegszál hármasából tevődik össze. Az AGV ezzel kapcsolatban elsősorban a bukósisak kis tömegét emeli ki. Legkisebb méretében a felnyitható állú sisak tömege 1620 gramm.
A modell P/J homologizációval rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a sisak felhajtott állvédővel is teljesíti a szükséges előírásokat. A látószög 190 fok, a napszemüveg 2 lépcsőfokban állítható a megfelelő magasságra. Egy AGV Tourmodularhoz sima fekete színben úgy 210.000 forintos áron lehet hozzájutni.
Cimkék:
Így van, nem TRK800-at, hanem egy klasszikus világjáró adventure motort tervez a Benelli TRK702 változatként.
Elolvasom »Önvezető motorkerékpár? Várhatóan nem ebben a formában térül majd valamikor meg a Yamaha befektetése.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »