Egy nyílt forráskódú önvezető operációs rendszert fejlesztő cégcsoportba, a Tier IV-be fektetett bele egy szabad szemmel is jól látható összeget a Yamaha. Ráadásul tették ezt már harmadjára. Nem kérdés, hogy a japán márka komoly és szükségszerű irányvonalnak tekinti a vezetést segítő technológiákat.
Mert bár alapvetően önvezető technológiáról beszélünk, ha jól végiggondoljuk, a motorok esetében az önvezetés lényegében lehetetlen. A létjogosultsága mindenképpen nehezen értelmezhető. Valószínűleg nem is direktben erről van szó.

Ez a harmadik alkalom, hogy a Yamaha jelentős mennyiségű pénzt költ a Tier IV által kínált rendszerbe. 2017 után 2019-ben, majd most, az idei évben. Összesen 12,1 milliárd jent költöttek el náluk. Nehezen elképzelhető, hogy egy nem működő alternatívára szórják a pénzt. A veszélyhelyzeti elkerülés, a veszélyfelismerés és az olyan, akár komfort szinten is vezetést segítő technológiák, mint az adaptív tempomat vagy az elektromos motorok eco módjainak vezérlései viszont egyre fontosabb területekké válnak.

Cimkék:
Megérkezett és a polcokra is került az AGV Tourmodular 2022-es frissítése, ami teljesíti az ECE 22.06 szabványt.
Elolvasom »A Volvo, a Lotus, a Polestar vagy a QJ Motor anyavállalata, a Geely óriás új high-end motormárkát hoz létre. Ez lesz a PFMoto.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »