Finom fejvakarásra ad okot, hogy a BMW Motorrad igazából már bemutatta a kis méretű sportmotorját, a G310RR-t, csak nem nekünk. Az indiai piacon már napok óta bemutatkozott. Eddig ez teljesen érthető is, hiszen a motor annyira erősen TVS alapokon nyugszik, hogy igazából egy rebadge-elt Apache RR 310-ről beszélünk, amitől első blikkre tényleg szinte csak emblémájában és fényezésében tér el.
De nem csak ezért érthető az indiai piac előtérbe helyezése. A BMW eddig több, mint 50.000 G310 szériás R-t és GS-t értékesített világszerte, amiből csak Indiában kelt el 15.000 példány, ezzel pedig a márka kisköbcentis palettájának első számú és legnagyobb célországává vált.
Azonban európai értékesítésről eddig szó sem esett, pedig látszólag nem kellene, hogy ennek oka legyen, hiszen testvérmodelljei, a G310R és G310GS is gond nélkül forgalmazhatóak az öreg kontinensen. Ezzel szemben egyelőre csak arról van szó, hogy hamarosan megkezdik a motor kínai exportját.
Cimkék:
Mind a GSX-R1000, mind a GSX-R1000R kikerült a Suzuki következő évi kínálatából. Az ok Euro5, de még reménykedünk.
Elolvasom »Az Ural Motorcycles számára a jelenlegi helyzetben nem kedvező az oroszországi elhelyezkedés, így Kazahsztánba költöznek.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »