A Dakar munkanév arról árulkodik, hogy a Lightning Motorcycles a túraendurók világában sem a lenyugodott urak kegyeit és a szerény teljesítményt fogják hajszolni. Csak úgy, ahogyan az illik a kaliforniai brand arculatához. Végtére mégiscsak amiatt lettek igazán híresek, hogy az LS-218-cal – még mindig – ők tartják a leggyorsabb elektromos motor címet.
Az alábbi formatervet a kínai hatóságoknál jegyeztették be. Ezek igazából még csak dizájn tervek, annak is elnagyoltak, amin érdekesen keverednek a stílusok. A nagy “tank” komoly méretet sejtet, a fejidom inkább a nagy teljesítményű Multistradákat idézi.
Ugyanakkor számos dedikáltan off-roados megoldást láthatunk a fenti képeken. A bütykös gumik mellett széles kormányt, küllős felniket és terepezéshez ideális lábtartót találunk. A lengővilla a Strike modellére hasonlít, míg az erőforrás szintén az onnan származtatható 120 lóerős egység lehet.
Cimkék:
Indiában már be is mutatta a BMW a belépőszintű sportmotorját, a BMW G310RR 34 lóerős, akárcsak a G310R.
Elolvasom »Nem egyszerűen szomorú, hanem még távolról is megrázó hír, hogy hétvégén egy 11 kisfiú vesztette életét a Crail versenypályán.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »