Elkészült hát a kisebbik BMW sportmotor, A G310R kisnaked testvére, a G310RR, aminek az indiai bemutatóját már meg is tartották. Nem véletlenül ott, hiszen a motornak nagyon erősek a TVS-hez való kötődései, ebben az esetben lényegében egy rebadge-elt Apache RR 310-zel állunk szemben.
De nincs ebben semmi eget verő szenzáció,semmi olyan, ami ne történt volna már meg, hiszen a G310RR a csupasz G310R-rel is számos közös vonást mutat. Itt van rögtön a blokk: 313 köbcenti, aminek legnagyobb teljesítménye 34 lóerő 9.700-as fordulaton. Különbség mégis akad, hiszen a naked verzió ezt valamivel alacsonyabb, 9.250-es fordulaton hozza.
A váz és az idomok is ismerősek lehetnek. Csak a fényezés és az embléma árulkodik arról, hogy nem egy TVS Apache RR 310-zel állunk szemben. A műanyagozás teljes mértékben egyezik, a 17-es felniket azonban a G310-től örökölte meg.
Cimkék:
Az MV Agusta sportos RC, azaz Reparto Corse változatokat hozott ki. Az F3, a Dragster és a Turismo Veloce az érintettek.
Elolvasom »Az első rajzok szerint a Lightning Dakar nagy mértékben hagyatkozik a Strike sportmotorjának alapjaira.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »