Az már hagyomány, hogy az MV Agusta a versenyszekciójának közreműködésével számos modelljének RC, azaz Reparto Corse változatait kínálja. Az idei évben a nyolcszázas palettára kerül fel az olasz trikolor. Azaz az F3, a Dragster 800 és ami talán kevésbé bevett, a Turismo Veloce került sorra.
“Az első villák fejlesztett titán-nitrid (TiN) bevonatot kaptak a súrlódás lecsökkentésének érdekében, a felnik tömege 10 százalékkal csökkent, ami 7 százalékkal kevesebb tehetetlenségi erőt jelent…” – írja az MV Agusta a 2022-es RC modellekről.
Motorok között nem megszokott újdonság, hogy a Dragster és a Turismo Veloce RC rögzítőféket kap. A racing kit viszont az F3-hoz és a Dragsterhez érhető el. A versenycsomag megváltoztatott motorvezérlő programot, némi tömegcsökkentést és a Dragsterhez SC-Project, míg az F3-hoz Akrapovic kipufogót takar.
Cimkék:
Egy újabb kínai elektomos motor? Az Alrendo több, mint 400 kilométer hatótávot ígér az ingázó motorjához.
Elolvasom »Indiában már be is mutatta a BMW a belépőszintű sportmotorját, a BMW G310RR 34 lóerős, akárcsak a G310R.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »