Tavaly októberben lőtték az első kémfotót a Moto Guzzu V850X-ről. Az akkori utcai nakednek álcázott motorról megfejtették, hogy az valójában egy V7 változatot rejt, a Hondás külsőt pedig inkább megtévesztésnek tippelték. Hiszen hiába álcázták jól a tankot, az oldalsó idomokat, a fűzött kerekek, az analóg hatású kilométeróra vagy a kerek fényszóró mégiscsak árulkodóak voltak.
Az európai típusengedélyeztetési dokumentáció pedig most alá is támasztja az eddigi feltételezéseket. Például azt, hogy a központi helyett esztétikailag előnyösen, de régimódi elv szerint dupla hátsó rugóstag kerül. A blokk is megerősítést nyert: a 850 valóban a 853 köbcentis V2-re utal.
Azonban az új kipufogónak köszönhetően a teljesítmény felkúszott 64-ről 66 lóerőre 6.700-as fordulaton. Bár a váz és a blokk megegyezik a V7-tel, de minden más dimenzióban változnak a méretek. A motor teljes magassága 1 centiméterrel csökken, míg a hossza 2076 milliméterre csökken 2100-ról, bár ehhez nem tartozik rövidebb tengelytáv. A motor nevében található “X” talán egy terepképesebb, vagy azt imitáló változatot jelenthet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »