Azért még mindig az amerikaiakhoz kell fordulnunk, amikor felmerül a kérdés, hogyan is kellene tökösen, bevállalósan szétmarketingelni egy motort. Vagy bármit. Mert valljuk be: egy stock vagy közel stock – ez nincs pontosan tisztázva – Pan Americát tereprali versenyen indítani mégiscsak nagy show, amire biztosan fel fogunk figyelni. Mint amikor valaki kitalálta, hogy túlméretes baggereknek érdemes körpályás versenyt szervezni.
A Harley-Davidson egészen pontosan a spanyol Baja Espana Aragon megmérettetésen indítja az 1250 Pan Americát, ami a spanyol tereprali bajnokság egy futama, amit idén július 22-24. között fognak megrendezni. Egészen biztosan izgalmas látvány lesz ilyen körülmények között az új amerikai adventure motor.
Persze nem a véletlenre bízták, hogy ha más nem is, de látványos fotók egészen biztosan készüljenek. Joan Pedrero Dakar versenyeken edződött veterán indul a Pannal a Trail kategóriában. Az előzetes várakozások szerint a legnagyobb kihívást a Teruel tartományi pusztaságban várható extrém hőség fogja jelenteni.
Cimkék:
A BMW álláspontja szerint egyelőre jól megfér egymás mellett a belsőégésű és az elektromos motor, de a hibrid lépcsőt kihagyják.
Elolvasom »Franciaországban 2024-től módosítják a versenypályákra felvihető járművek zajkibcsátási felső határértékét. 95 decibel.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »