A BMW az utóbbi időben komoly lépéseket tett az elektrifikálás irányába. A CE-04 megjelenése után máris megjelent néhány tervrajz az egykori Vision DC Roadster concept tovább gondolásáról, a bokszerforma megtartásával együtt. Eközben fontos hivatalos vállalást tettek: 18-24 havonta egy új elektromos meghajtású BMW motorral állnak elő. A hibrid technológiába azonban nem invesztálnak.
Ennek megerősítése Dr. Alexander Wehrtől, a BMW ügyfél, márka és értékesítés osztályának alelnökétől származik. Úgy fogalmazott, a hibrid megoldás egy fontos lépcsőfok, de mégiscsak egy köztes megoldás.
Wehr az autóknál megfigyelhető trendekre hivatkozik, amelyek a teljesen elektromos meghajtású irányvonalba tartanak. Az MCN-nek adott nyilatkozatában azt az állítást teszi, hogy a motorkerékpárok esetében nincsen kifejezetten előnye a hibrid meghajtásnak, amikor ott van az elektromos. Inkább gyártanak vagy belsőégésű vagy elektromos motort, és emellett ki is tartanak. Úgy gondolják, hogy ez a két meghajtási forma az, ami tökéletesen passzol a robogókhoz és a motorokhoz.
Cimkék:
A Norton bejelentése szerint egy új generációs Commando 961-en dolgoznak, de először a korábbi megrendeléseket teljesítik.
Elolvasom »Merész vállalás, hogy a spanyol Baja Espana Aragon tereprali versenyen (közel) stock Pan Americával indul a Harley-Davidson.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »