Gőzerővel fogott bele a Norton, hogy helyre állítsák a Stuart Garner korábbi vezérigazgató által lelakott, egyébként történelmi brandet. Az anyacég, az indiai TVS Motor zsákszám önti a valutát a cégbe. Új központot nyitottak Solihullban és az alapjaitól kezdve újraépítették azt a borzalmas hírű V4 SS-t, amit korábban maga a gyártó is javíthatatlannak bélyegzett meg.
Természetes, hogy a márka imidzsét meghatározó motor gyártása is újra elindul. A Commando, akár a 961 café racer stílusú régimódi, de új technikát rejtő motorja olyasmi a cég számára, mint a Suzukinak a GSX-R vagy a BMW-nek a GS.
Ennek a gondolatnak a mentén adott ki közleményt a Norton a márka új vezérigazgatójának, John Russelnek a szavaival, aki azt erősíti, hogy a Norton nem létezhet Commando nélkül. Azaz újra gyártásba állítják, de előtte még eleget tesznek a márka körüli mizériák okozta kiesések áldozatainak. Mielőtt akárcsak egy darabot is eladó sorba tennének, először is leszállítják azoknak a motort, akik korábban, még az előző cégvezetési érában rendelték meg azt.
Cimkék:
A megjelent információk szerint hiába érkezett megkülönböztető jelzéssel a mentőmotoros, az autós kifordult elé.
Elolvasom »A BMW álláspontja szerint egyelőre jól megfér egymás mellett a belsőégésű és az elektromos motor, de a hibrid lépcsőt kihagyják.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »