A Kawasaki bemutatta a 2023-ra aktualizált Ninja 400 és Z400 modelleket. Talán észre sem vette mindenki – néhány csalódott lehetséges váráslót leszámítva – a két belépőszintű modell ideiglenes eltűnését az európai piacról, de az Euro5 bizony a Kawasaki belépőszintű modelljeit is kikezdte. De ez most megoldódott.
A 399 köbcentis, folyadékhűtéses sorkettes blokk alapvetően nem mutat különbséget a frissítés előtti állapothoz képest. A legnagyobb teljesítménye az A2-es jogosítvány nyújtotta lehetőségeket kimaximalizáló 44,7 lóerő. Az elérhető forgatónyomatékból azonban áldozni kellett az Euro5 oltárán: 1 newtonmétertől könnyes búcsút kell vennünk, tehát az 38-ról 37 Nm-re csökkent.
Ezért a kósza értékért, a szinte szimbolikus áldozathozatalért cserébe a Z400 és a Ninja 400 újra kínálható az európai piacon, ami elég jó hír, hiszen az egyik legjobb belépőszintű motorról beszélünk. A 2023-as modellek egyébként minden más tekintetben megfelelnek a 2020-as kiviteleknek. Pusztán a kuplung üzemeltetéséhez kell majd kisebb (azt írják 20 százalékkal kevesebb) kifejtett erő.
Cimkék:
Öreg pályaördög nem vén pályaördög jeligére akkorát megy John McGuinness a Man TT-n, mint a ház. Persze van felvétel!
Elolvasom »Júliusban kiderül, hogy mennyire volt helytálló a Triumph korábbi ígérete, miszerint a TE-1 mindössze 220 kiló lesz.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »